به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان ایلام؛ فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات، با حضور در محل مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری، از ساعت۱۰ الی ۱۱ صبح ۳۰ فروردین ۱۴۰۴ از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات مردمی به صورت برخط و مستقیم پاسخ داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به همراه معاونین و رؤسای ذیربط این اداره کل در محل مرکز سامانه سامد ضمن پاسخگویی به تماس تلفنی مردم عزیز استان ایلام، موارد را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این خصوص گفت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی مدیران به درخواستها و شکایات مردم بوده و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاهها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایتمندی مردم افزایش یابد.
منبع:
1- پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی – مسکن و شهرسازی