عنوان کتاب:
Engineering Education in the Rapidly Changing World: Rethinking the Vision for Higher Engineering Education | Second Revised Edition
خلاصه :
مقاله “بازنگری چشمانداز آموزش عالی مهندسی” توسط آلبرت کمپ، استاد دانشگاه صنعتی دلفت، در مورد تغییرات سریع در آموزش مهندسی در سراسر جهان میباشد. نسخه دوم این مقاله با بهبودها و اضافه کردن مطالب جدید منتشر شده است. نسخه اول این مقاله برای بحث در مورد آینده مهندسی در دانشگاهها و موسسات آموزشی در داخل و خارج از کشور الهام بخش بسیاری بود. در این نسخه دوم، نگاهی میشود به تغییرات روند آموزش مهندسی در دانشگاهها در ده تا پانزده سال آینده و ایجاد سناریوهایی برای سال ۲۰۳۰. نقش دانشگاه در نوآوری، تاثیر تغییرات اقتصادی جهانی، نیاز به به هم پیوستگی جهانی، افزایش هوش مصنوعی، و استفاده از استانداردهای باز از جمله تغییراتی هستند که در این مقاله بررسی میشوند.
شرح :
مقاله حاضر درباره تغییرات سریعی است که در حوزه آموزش مهندسی در دنیا رخ میدهد. این تغییرات بر اساس آموزش مهندسی در دانشگاهها در سال ۲۰۳۰ بررسی شده است. همچنین نگاهی به نقش دانشگاه در نوآوری و نیاز به توانمندیهای علمی و حرفهای مهندسان در دنیای آینده مهندسی و تکنولوژی نیز بررسی میشود.
منبع:
نویسنده: آلبرت کمپ
عنوان: بازنگری چشمانداز آموزش عالی مهندسی
DOI: https://doi.org/10.59490/mg.71
[ad_1]
ترجمه :
آموزش مهندسی در جهان به سرعت در حال تغییر: بازنگری چشم انداز آموزش عالی مهندسی | ویرایش دوم اصلاح شده
کلید واژه ها:
مهندس، مرکز ۴tU آموزش مهندسی، CDIO، آموزش مهندسی
خلاصه داستان
نسخه اول الهام بخش بسیاری از گفتگوها در مورد “مهندس آینده” در دانشگاه محل زندگی من و بسیاری از دانشگاه ها و موسسات شریک خارج از کشور بود. اتاق فکر “ارواح آزاد” مرکز آموزش مهندسی ۴TU در هلند، که ظهور پروفایل های مهندسی جدید را در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده بررسی می کند و سناریوهای منطبقی را برای تحصیل در دانشگاه در سال ۲۰۳۰ ایجاد می کند، دیدگاه من را به عنوان یک منبع الهام. جلسات و کارگاه های متعددی که بین دانشگاهیان مهندسی، صنایع و مشاوران مهندسی در هلند و خارج از کشور شرکت کردم، و کنفرانس ها و پانل های ابتکار جهانی CDIO و انجمن جهانی آموزش مهندسی (WEEF) در فلورانس (۲۰۱۵) همگی در مورد موضوع بحث کردند. مهندس و صنعت آینده آنها به تأثیر تغییر اقتصاد جهانی، سرعت سریع تغییر، ماندگاری محدود دانش تخصصی، نقش دانشگاه در نوآوری، نیاز به یک ذهنیت بین رشته ای، به هم پیوستگی جهانی، افزایش هوش ماشینی و استفاده از استانداردهای باز اینها همه جنبه هایی هستند که دنیای به سرعت در حال تغییری را شکل می دهند که در آن زندگی می کنیم و مهندسان فردا را در آن آموزش می دهیم، که ممکن است نژادی متفاوت از آنهایی باشند که ما در ۵۰ سال گذشته آموزش داده ایم. این عوامل زمینه را برای “چرا” و “چه” آموزش آینده ما فراهم می کند.
دانلودها
اطلاعات دانلود هنوز در دسترس نیست.

PDF را دانلود کنید
[ad_2]
برای مشاهده کتاب اینجا کلیک کنید
منابع:
۱- shahrsaz.ir ,
Engineering Education in the Rapidly Changing World: Rethinking the Vision for Higher Engineering Education | Second Revised Edition
, ۱۶۸۸۲۱۵۸۰۳
۲- https://books.open.tudelft.nl/home/catalog/book/71?rand=5058,2023-07-01 17:20:03