عنوان شغل: Anthropologie Assistant Department Manager
شرکت: Urban Outfitters
شرح شغل:: شرح:
دستیار مدیر بخش خدمات، فروش و عملیات تجاری را برای دستیابی به یک محیط فروشگاهی جذاب و الهام بخش پشتیبانی می کند. این شامل تقویت جامعه در میان تیم از طریق آموزش مداوم در مورد برند و ابتکارات فروشگاه است. این نقش یک موقعیت نگهدارنده کلید تمام وقت است.
تجربه ی مشتری
- سفیر برند: به عنوان نماینده برند برای ترویج یک محیط مثبت و فراگیر در فروشگاه، مطابق با ارزش های برنامه SPARKED عمل می کند.
- تجربه مشتری: به عنوان مثال در حفظ فرهنگ خدماتی که خدمات فوق العاده ای را برای ایجاد محیطی که در آن همه مشتریان احساس خوش آمد، شنیده و ارزشمند بودن را نشان می دهد، رهبری می کند.
- تعامل با جامعه: از تیم رهبری فروشگاه و سبکشناسان پشتیبانی میکند تا رویدادهای منحصر به فرد مشتری را تبلیغ کنند که باعث ایجاد تعامل با نام تجاری و ارتباطات عمیق با جامعه محلی میشود.
رهبری + مدیریت تیم
- مدیریت تجربه مشتری: به طور فعال در رهبری طبقه فروش و تعامل در هر منطقه از طریق ارتباطات بالا شرکت می کند. تیم را برای اولویت بندی تجربه مشتری و دستیابی به اهداف فروشگاه راهنمایی می کند
- استخدام و نگهداری: در فرآیند استخدام، استخدام و حضور در هیئت مدیره شرکت می کند تا اطمینان حاصل کند که تیمی متنوع و متعهد را حفظ می کنیم.
- توسعه تیم: از منابع برند برای حمایت از توسعه کارکنان و حمایت از ابتکارات مانند مجله SPARKED، شناسایی کارمندان و فعالیت های تیم سازی استفاده می کند.
بصری + عملیات تجاری
- عملیات روزانه: از فرآیندهای عملیاتی روزانه مانند رویه های باز و بسته شدن، حفظ استانداردهای فروشگاه، ذخیره مجدد محصولات و کمک به امکانات یا مسائل فناوری اطلاعات پشتیبانی می کند.
- جریان محصول: با شرکای کلیدی همکاری می کند تا به طور موثر فرآیندهای حمل و نقل و انجام همه جانبه را اجرا کند. استانداردهای بصری، سطوح موجودی محصول و نشانه گذاری ها را پشتیبانی می کند
- بهینهسازی زمانبندی: بازخوردی را در مورد نیازهای آموزشی تیم ارائه میکند تا از برنامهریزی بهینه و تخصیص حقوق و دستمزد برای پیشبرد فروش و ابتکارات برند پشتیبانی کند.
ارتباطات + روابط
- شمول: با گوش دادن فعالانه به دیگران و جستجوی دیدگاههای مختلف، به ایجاد یک محیط کاری فراگیر کمک میکند
- حلقه ارتباطی: برای حفظ ارتباط و کار تیمی برای تکمیل اهداف فروشگاه، با رهبری بررسی می شود
- مشارکت کارکنان: یک فلسفه مردمی را اتخاذ می کند، مشارکت کارکنان را در اولویت قرار می دهد و به طور فعال اولویت های فروشگاه و پیام های برند را با تیم به اشتراک می گذارد.
- بینش و بازخورد: بینش های مربوط به تجربه مشتری و کارکنان را ارائه می دهد و بازخورد را به مدیر خدمات و فروش ارسال می کند.
اطلاعات فوق برای نشان دادن ماهیت و سطح کلی کار انجام شده توسط کارکنان در این طبقه بندی طراحی شده است. این به گونه ای طراحی نشده است که شامل فهرستی جامع از کلیه وظایف، مسئولیت ها و صلاحیت های مورد نیاز کارکنانی باشد که به این شغل اختصاص داده شده اند یا تفسیر شود.
حقوق::
محل کار:: Toronto, ON
تاریخ شغل:: Thu, 25 May 2023 02:24:56 GMT
برای درخواست برای این شغل اینجا کلیک کنید
[ad_2 . . .