تاریخ : سه شنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۲ Tuesday, 3 October , 2023
1

تحلیلگر پروژه و تجارت

  • کد خبر : 3457
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
تحلیلگر پروژه و تجارت

عنوان شغل: Project & Business Analyst شرکت: City of Thunder Bay شرح شغل:: شرح شغل خلاصه موقعیت: تحت هدایت کلی مدیر – تحویل فناوری اطلاعات، و هدایت تجاری و عملکردی رهبر(های) پروژه، اجرای برنامه های کاربردی تجاری و سازمانی مؤثر و فناوری شبکه و راه حل های خدمات ابری را با برنامه ریزی، نظارت و […]

عنوان شغل: Project & Business Analyst
شرکت: City of Thunder Bay
شرح شغل:: شرح شغل

خلاصه موقعیت: تحت هدایت کلی مدیر - تحویل فناوری اطلاعات، و هدایت تجاری و عملکردی رهبر(های) پروژه، اجرای برنامه های کاربردی تجاری و سازمانی مؤثر و فناوری شبکه و راه حل های خدمات ابری را با برنامه ریزی، نظارت و گزارش پروژه هماهنگ می کند. فعالیت ها مطابق با استانداردها و الزامات سازمانی و سازمانی. این موقعیت، فعالیت های مدیریت تغییر پروژه را هدایت می کند و ارتباطات پروژه، مدیریت ریسک، خدمات تحقیق و بهینه سازی فرآیند را برای پیشبرد استراتژی دیجیتال شرکت انجام می دهد.

مسئولیت های اصلی: * سازماندهی، هماهنگی، رهبری و اجرای فعالیت های پروژه تحت هدایت مدیر - تحویل فناوری اطلاعات و هدایت تجاری و عملکردی رهبر پروژه.

  • فعالیت های پروژه از جمله تعریف ذینفعان کلیدی، شناسایی و مدیریت ریسک ها و مسائل پروژه، ساختن برنامه ها و برنامه های کاری پروژه با شرکای تجاری و مستندسازی پیگیری های منظم برای اطمینان از انجام به موقع اقدامات.
  • در اجرای فعالیت های پروژه از جمله ایجاد مستندات کاربر نهایی برای فرآیندهای جدید/تغییر شده در صورت نیاز مشارکت می کند.
  • اطمینان حاصل می کند که برنامه ها، منابع، بودجه و جزئیات پروژه به خوبی سازماندهی شده اند.
  • اسناد را سازماندهی و آماده می‌کند، جلسات را برنامه‌ریزی می‌کند و به‌روزرسانی‌ها را برای رهبر(های) پروژه و مدیر - تحویل فناوری اطلاعات فراهم می‌کند.
  • جلسات پروژه را با ذینفعان کلیدی، اعضای تیم پروژه، از جمله کارشناسان CIT و موضوع، رهبری و اجرا می کند.
  • تحقیق و تجزیه و تحلیل دقیق پروژه را انجام می دهد و توصیه هایی را برای پشتیبانی از اهداف پروژه ارائه می دهد.
  • تمام مستندات پروژه را ایجاد، نگهداری و ردیابی می کند تا اعتبار سنجی برای اطمینان از برآورده شدن قابل تحویل و اهداف ارائه شود.
  • به طور مرتب با ذینفعان، شرکای تجاری و کارشناسان موضوع ارتباط برقرار می کند تا آنها را در مورد تغییرات، دستاوردها و نقاط عطف پروژه به روز نگه دارد.
  • فعالیت های مدیریت تغییر را با رهبر(های) پروژه هدایت می کند.
  • با استانداردسازی گزارش‌دهی پروژه و روش‌های مدیریت پروژه، از چارچوب دریافت پروژه و اولویت‌بندی کمیته مدیریت اطلاعات، دیجیتال و فناوری پشتیبانی می‌کند.
  • تحقیق در مورد راه حل های دیجیتال بالقوه برای رفع نیازهای مشتری و/یا CIT؛ در مورد یافته ها گزارش می دهد و در صورت لزوم توصیه هایی ارائه می کند.
  • برقراری ارتباط موثر و مشارکتی با مشتریان، فروشندگان، تامین کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و کارکنان در سایر سازمان ها؛ استاندارد بالایی از روابط عمومی را همیشه حفظ می کند.
  • در توسعه، اجرا، و دستیابی به اهداف بخش، برنامه های کاری، و برنامه ها کمک می کند. در فرآیندهای مشابه برای فعالیت های بخش و بخش کمک می کند.
  • در تیم های متقابل شرکتی که بر بهبود فرآیندهای کسب و کار و کارایی عملیاتی تمرکز دارند، شرکت می کند.
  • اطمینان حاصل می کند که سوابق دقیق بخش مطابق با سیاست های شرکت نگهداری می شود.
  • در تهیه بودجه سالانه سرمایه و عملیات برای بودجه های بخش و بخش مشارکت می کند.
  • انجام سایر وظایف مرتبط که ممکن است محول شود.

صلاحیت های:

تحصیلات/تجربه

  • مدرک در علوم کامپیوتر، مدیریت بازرگانی گرایش سیستم های اطلاعاتی، توسعه اپلیکیشن، زیرساخت های فناوری اطلاعات و فناوری های شبکه، یا رشته های مرتبط، همراه با حداقل دو سال تجربه مرتبط با توسعه اپلیکیشن، پشتیبانی زیرساخت یا فناوری های مرکز داده؛ یا
  • دیپلم مربوط به سیستم های کامپیوتری / توسعه برنامه های کاربردی تجاری یا فناوری IT، همراه با حداقل چهار سال تجربه مرتبط با توسعه برنامه، نرم افزار سیستم سازمانی یا فناوری های مرکز داده.
  • تجربه مدیریت پروژه

مهارت ها و توانایی ها:

  • توانایی شناسایی، درک، و برآورده کردن / فراتر رفتن از نیازهای داخلی و خارجی خدمات مشتری
  • درک قوی از اهداف و مقاصد سازمانی و اصول مدیریت پروژه
  • توانایی ایجاد و نظارت بر زمان‌بندی پروژه، بودجه و فرآیندهای تحویل
  • توانایی برتر در برقراری ارتباط موثر و مختصر، چه به صورت شفاهی و چه به صورت نوشتاری، با توانایی ارائه ایده ها به زبان تجاری و کاربر پسند
  • توانایی برتر برای ایجاد و حفظ روابط کاری موثر با سایر بخش ها، زیردستان، همکاران و عموم مردم
  • توانایی شناسایی فرصت ها برای بهینه سازی فرآیند کسب و کار
  • توانایی تفکر و عمل استراتژیک در یک محیط بخش عمومی، از جمله توانایی مفهوم سازی و اجرای استراتژی های تغییر
  • دانش توسعه اپلیکیشن، سیستم های سازمانی و فناوری های مرکز داده
  • آشنایی با شیوه ها و قوانین مربوط به امنیت داده ها
  • بسیار خود انگیزه و هدایت شده
  • مدیریت پروژه/زمان عالی، تفکر تحلیلی/ انتقادی، حل مسئله و مهارت های تصمیم گیری
  • توانایی کار به خوبی تحت فشار و ضرب الاجل در یک محیط سریع

دارایی های:

  • تجربه گسترده با وب، GIS، ERP، فناوری های توسعه برنامه، سیستم ها و فناوری های مبتنی بر ابر و فناوری مرکز داده
  • تجربه و دانش با برنامه های کاربردی گسترده سازمانی، مدیریت داده ها، امنیت سایبری،
  • آگاهی از وظایف ادارات شهرستان، هیئت های خارج از کشور و گروه های جامعه محلی
  • گواهینامه مدیریت پروژه و دانش متدولوژی های AGILE و Change Management

شرایط استخدام:

  • باید تحت یک بررسی موفق سوابق کیفری و امور قضایی (CRJMC) قرار گیرد
  • پیام محتوای محدود برای سایت انجمن جغرافیای ایران

     

    نام‌نویسی حساب جدید

    لطفا نوع اشتراک خود را انتخاب کنید

لینک کوتاه : https://igupa.ir/?p=3457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰