عنوان شغل: Project & Business Analyst
شرکت: City of Thunder Bay
شرح شغل:: شرح شغل
خلاصه موقعیت: تحت هدایت کلی مدیر - تحویل فناوری اطلاعات، و هدایت تجاری و عملکردی رهبر(های) پروژه، اجرای برنامه های کاربردی تجاری و سازمانی مؤثر و فناوری شبکه و راه حل های خدمات ابری را با برنامه ریزی، نظارت و گزارش پروژه هماهنگ می کند. فعالیت ها مطابق با استانداردها و الزامات سازمانی و سازمانی. این موقعیت، فعالیت های مدیریت تغییر پروژه را هدایت می کند و ارتباطات پروژه، مدیریت ریسک، خدمات تحقیق و بهینه سازی فرآیند را برای پیشبرد استراتژی دیجیتال شرکت انجام می دهد.
مسئولیت های اصلی: * سازماندهی، هماهنگی، رهبری و اجرای فعالیت های پروژه تحت هدایت مدیر - تحویل فناوری اطلاعات و هدایت تجاری و عملکردی رهبر پروژه.
- فعالیت های پروژه از جمله تعریف ذینفعان کلیدی، شناسایی و مدیریت ریسک ها و مسائل پروژه، ساختن برنامه ها و برنامه های کاری پروژه با شرکای تجاری و مستندسازی پیگیری های منظم برای اطمینان از انجام به موقع اقدامات.
- در اجرای فعالیت های پروژه از جمله ایجاد مستندات کاربر نهایی برای فرآیندهای جدید/تغییر شده در صورت نیاز مشارکت می کند.
- اطمینان حاصل می کند که برنامه ها، منابع، بودجه و جزئیات پروژه به خوبی سازماندهی شده اند.
- اسناد را سازماندهی و آماده میکند، جلسات را برنامهریزی میکند و بهروزرسانیها را برای رهبر(های) پروژه و مدیر - تحویل فناوری اطلاعات فراهم میکند.
- جلسات پروژه را با ذینفعان کلیدی، اعضای تیم پروژه، از جمله کارشناسان CIT و موضوع، رهبری و اجرا می کند.
- تحقیق و تجزیه و تحلیل دقیق پروژه را انجام می دهد و توصیه هایی را برای پشتیبانی از اهداف پروژه ارائه می دهد.
- تمام مستندات پروژه را ایجاد، نگهداری و ردیابی می کند تا اعتبار سنجی برای اطمینان از برآورده شدن قابل تحویل و اهداف ارائه شود.
- به طور مرتب با ذینفعان، شرکای تجاری و کارشناسان موضوع ارتباط برقرار می کند تا آنها را در مورد تغییرات، دستاوردها و نقاط عطف پروژه به روز نگه دارد.
- فعالیت های مدیریت تغییر را با رهبر(های) پروژه هدایت می کند.
- با استانداردسازی گزارشدهی پروژه و روشهای مدیریت پروژه، از چارچوب دریافت پروژه و اولویتبندی کمیته مدیریت اطلاعات، دیجیتال و فناوری پشتیبانی میکند.
- تحقیق در مورد راه حل های دیجیتال بالقوه برای رفع نیازهای مشتری و/یا CIT؛ در مورد یافته ها گزارش می دهد و در صورت لزوم توصیه هایی ارائه می کند.
- برقراری ارتباط موثر و مشارکتی با مشتریان، فروشندگان، تامین کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و کارکنان در سایر سازمان ها؛ استاندارد بالایی از روابط عمومی را همیشه حفظ می کند.
- در توسعه، اجرا، و دستیابی به اهداف بخش، برنامه های کاری، و برنامه ها کمک می کند. در فرآیندهای مشابه برای فعالیت های بخش و بخش کمک می کند.
- در تیم های متقابل شرکتی که بر بهبود فرآیندهای کسب و کار و کارایی عملیاتی تمرکز دارند، شرکت می کند.
- اطمینان حاصل می کند که سوابق دقیق بخش مطابق با سیاست های شرکت نگهداری می شود.
- در تهیه بودجه سالانه سرمایه و عملیات برای بودجه های بخش و بخش مشارکت می کند.
- انجام سایر وظایف مرتبط که ممکن است محول شود.
صلاحیت های:
تحصیلات/تجربه
- مدرک در علوم کامپیوتر، مدیریت بازرگانی گرایش سیستم های اطلاعاتی، توسعه اپلیکیشن، زیرساخت های فناوری اطلاعات و فناوری های شبکه، یا رشته های مرتبط، همراه با حداقل دو سال تجربه مرتبط با توسعه اپلیکیشن، پشتیبانی زیرساخت یا فناوری های مرکز داده؛ یا
- دیپلم مربوط به سیستم های کامپیوتری / توسعه برنامه های کاربردی تجاری یا فناوری IT، همراه با حداقل چهار سال تجربه مرتبط با توسعه برنامه، نرم افزار سیستم سازمانی یا فناوری های مرکز داده.
- تجربه مدیریت پروژه
مهارت ها و توانایی ها:
- توانایی شناسایی، درک، و برآورده کردن / فراتر رفتن از نیازهای داخلی و خارجی خدمات مشتری
- درک قوی از اهداف و مقاصد سازمانی و اصول مدیریت پروژه
- توانایی ایجاد و نظارت بر زمانبندی پروژه، بودجه و فرآیندهای تحویل
- توانایی برتر در برقراری ارتباط موثر و مختصر، چه به صورت شفاهی و چه به صورت نوشتاری، با توانایی ارائه ایده ها به زبان تجاری و کاربر پسند
- توانایی برتر برای ایجاد و حفظ روابط کاری موثر با سایر بخش ها، زیردستان، همکاران و عموم مردم
- توانایی شناسایی فرصت ها برای بهینه سازی فرآیند کسب و کار
- توانایی تفکر و عمل استراتژیک در یک محیط بخش عمومی، از جمله توانایی مفهوم سازی و اجرای استراتژی های تغییر
- دانش توسعه اپلیکیشن، سیستم های سازمانی و فناوری های مرکز داده
- آشنایی با شیوه ها و قوانین مربوط به امنیت داده ها
- بسیار خود انگیزه و هدایت شده
- مدیریت پروژه/زمان عالی، تفکر تحلیلی/ انتقادی، حل مسئله و مهارت های تصمیم گیری
- توانایی کار به خوبی تحت فشار و ضرب الاجل در یک محیط سریع
دارایی های:
- تجربه گسترده با وب، GIS، ERP، فناوری های توسعه برنامه، سیستم ها و فناوری های مبتنی بر ابر و فناوری مرکز داده
- تجربه و دانش با برنامه های کاربردی گسترده سازمانی، مدیریت داده ها، امنیت سایبری،
- آگاهی از وظایف ادارات شهرستان، هیئت های خارج از کشور و گروه های جامعه محلی
- گواهینامه مدیریت پروژه و دانش متدولوژی های AGILE و Change Management
شرایط استخدام:
- باید تحت یک بررسی موفق سوابق کیفری و امور قضایی (CRJMC) قرار گیرد
نامنویسی حساب جدید