عنوان شغل: Anthropologie Service & Selling Manager Contract
شرکت: Urban Outfitters
شرح شغل:: شرح:
مدیر خدمات و فروش، خدمات، فروش و استایل را برای دستیابی به یک محیط فروشگاهی جذاب و الهام بخش هدایت می کند. این می تواند شامل توسعه دیگران، همکاری با شرکای کلیدی، و پشتیبانی از عملیات فروشگاه و نیازهای بصری باشد.
تجربه ی مشتری
- فرهنگ خدمات: به عنوان مثال در ارائه خدمات خارقالعاده که در آن همه مشتریان احساس خوشآمد، شنیده و ارزشمند میکنند، رهبری میکند. با استفاده از شاخصهای عملکرد کلیدی برای تعیین اهداف تیم و منطقهبندی، تیم را قادر میسازد تا فروش و معیارها را هدایت کند.
- سرویس Omni-Channel: به تیم می آموزد تا با استفاده از فناوری برای انجام معاملات در لحظه، افزایش فروش و مشتریان، یک تجربه مشتری بدون اصطکاک ارائه دهند.
- Styling در فروشگاه: ابزارهای مورد نیاز برای همکاران را فراهم می کند تا از طریق ایجاد ارتباطات، ایجاد یک سرویس فردی و تجربه سبک، یک تجربه خرید عالی ارائه دهند.
- ارتباط با جامعه: از رهبر برند فروشگاه در مدیریت رویدادها و تجربیاتی که منعکس کننده علایق مشتری محلی و جامعه اطراف هستند پشتیبانی می کند تا تعامل با برند را افزایش دهد.
رهبری + مدیریت تیم
- مدیریت تجربه مشتری (CEM): بر آموزش، توسعه و مسئولیت پذیری برنامه CEM نظارت می کند و فرهنگی را ایجاد می کند که خدمات و فروش را در اولویت قرار می دهد.
- برنامه استایلیست: برنامه استایل را با توانمندسازی اعضای تیم طراحی برای ایجاد روابط، ایجاد کسب و کار جدید و راهنمایی همکاران مشتری هدایت می کند.
- اولویتبندی استعدادها: از رهبر برند فروشگاه در شناسایی و شناسایی استعدادهای خارجی برای افزودن دیدگاهها و تجربیات مختلف به تیم پشتیبانی میکند. برای حفظ یک تیم متنوع و تقویت رشد داخلی، در تعامل داخلی کارکنان سرمایه گذاری می کند
- توسعه تیم: از منابع برند برای حمایت از توسعه کارکنان و حمایت از ابتکارات مانند مجله SPARKED، شناسایی کارمندان و فعالیت های تیم سازی استفاده می کند.
بصری + عملیات تجاری
- هوش تجاری: به ارزیابی پیشبینیهای فروش برای برنامهریزی دقیق پشتیبانی و بهینهسازی ساعات اوج فروش از طریق ابتکارات تیمی و استفاده از ابزارهای شرکت برای شناسایی فرصتهای تاجر در سطح قرار دادن محصول، تجهیزات و سطوح موجودی کمک میکند.
- مدیریت عملیات: نقش فعالی در باز و بسته شدن، ذخیره مجدد، استانداردها، پاکیزگی، مسائل فناوری اطلاعات و امکانات، و تلاشهای پیشگیری از تلفات دارد.
- Product Flow و Omni: از فرآیندهای جریان محصول پشتیبانی می کند که شامل دریافت محموله، پردازش، برچسب گذاری امنیتی و آماده سازی محصول برای قرار دادن طبقه می شود. بر فرآیند omni نظارت می کند تا اطمینان حاصل شود که نرخ پر شدن حفظ می شود و استاندارد برند برای سازمان omni رعایت می شود
ارتباطات + روابط
- گنجاندن: با کمک به تقویت همه صداها، جستوجوی فعالانه و حمایت از دیدگاههای مختلف، به ایجاد یک محیط فراگیر کمک میکند.
- آموزش تیم: به اشتراک گذاری دانش محصول، روندهای فعلی، پیام های برند و اولویت های فروشگاه را از طریق نقاط تماس روزانه با تیم تسهیل می کند.
- اهداف و انتظارات: اهداف فروش فردی و انتظارات فروش را برای ایجاد یک محیط فروش مشارکتی تعیین می کند.
- بینش و بازخورد: بینش های مربوط به تجربه مشتری و کارکنان را ارائه می دهد و بازخورد خود را به رهبر برند فروشگاه ارسال می کند.
اطلاعات فوق برای نشان دادن ماهیت و سطح کلی کار انجام شده توسط کارکنان در این طبقه بندی طراحی شده است. این به گونه ای طراحی نشده است که شامل فهرستی جامع از کلیه وظایف، مسئولیت ها و صلاحیت های مورد نیاز کارکنانی باشد که به این شغل اختصاص داده شده اند یا تفسیر شود.
حقوق::
محل کار:: Calgary, AB
تاریخ شغل:: Thu, 01 Jun 2023 02:20:53 GMT
برای درخواست برای این شغل اینجا کلیک کنید
[ad_2 . . .