عضویت در انجمن جغرافیا و برنامه ریزی شهری ایران:

  • امروز : شنبه, ۵ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 24 February - 2024
کل 300 امروز 0
0
0

جابه‌جایی بیش از ۴۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

  • کد خبر : 1469
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
جابه‌جایی بیش از ۴۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، عیسی خادمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: در آذر ماه سال جاری بیش از ۴۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال […]



به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، عیسی خادمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: در آذر ماه سال جاری بیش از ۴۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است.

خادمی گفت: این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب ۹۰ هزار ۴۵ سفر انجام شده است.

وی تصریح کرد: سیاست این اداره کل، جابه‌جایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و ناوگان عمومی انجام می‌شود. 

خادمی گفت: فعالیت غیر مجاز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و… در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است، لذا توصیه می‌شود هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت‌های فراوانی همچون امنیت سفر، رانندگان حرفه‌ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه‌ای و… هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده کنند. 

وی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌شود و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان گفت: در سیستم حمل‌ونقل زمینی، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیت‌هایی دارند و موظف به رعایت قوانین  مقررات حمل و نقل هستند. 

خادمی اظهار کرد: در مازندران ۲۱۵شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم درکمیسیون‌های مربوط به رسیدگی به تخلف شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.



منبع

لینک کوتاه : https://igupa.ir/?p=1469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.